Diada de la ZER Mediterrània

L’alumnat de les tres escoles de la ZER Mediterrània, Esc. Marjal (Les Cases d’Alcanar), Esc. Setze de Febrer (Els Muntells), Esc. Poble Nou (Poble Nou del Delta), es van reunir el divendres 3 de juny a MónNatura al Delta de l’Ebre per celebrar la trobada de germanor que es celebra anualment. Totes tres, després d’una curta presentació per part de la directora de la ZER, van gaudir d’un esmorzar de germanor i ja van passar a realitzar tallers i activitats adreçades a cada nivell educatiu. Entre elles hi havien les visites als diferents espais del centre per entendre i gaudir de la màgia del Delta de l’Ebre.

La recreació de les salines, el gran muntatge audiovisual de l’Espai Delta, la vista panoràmica des del Mirador 360º o la divertida navegació amb les barques de perxar, són algunes de les experiències que es van viure aquest dia.