DEFC 2018: jornada d’activitat física al carrer al barri Bellvitge-Gornal

Des del Seminari de Primària-Secundària, el passat dimecres 25 d’abril els Instituts Europa i Bellvitge de l’Hospitalet es van adherir al Dia de l’Educació Física al Carrer (DEFC), organitzat pel Col·legi de Professionals de l’Activitat Física i de l’Esport de Catalunya (COPLEFC). Els  alumnes de 1r de Batxillerat van fer de  professors d’EF per un dia i van preparar una sèrie d’activitats molt divertides pels alumnes  de primària de les escoles del barri: Ramon Muntaner, Mare de Déu de Bellvitge,  La Marina,  Bernat Metge i Gornal . Tots plegats vam gaudir d’una jornada a l’aire lliure que va acabar amb la lectura d’un manifest sobre els beneficis físics, psíquics i socials de practicar esport.

Us deixem aquest fantàstic video fet per l’alumna de l’IES Bellvitge Nerea Bravo.