Programa “Gràcia, barri matemàtic” 2020

Gràcia, barri matemàtic és un projecte del CRP de Gràcia que comprèn diverses activitats i actuacions entorn a l’ensenyament de les Matemàtiques a l’educació primària des d’una òptica competencial, productiva i manipulativa. És un espai d’informació i formació, però també vol incitar l’experimentació i la divulgació d’activitats, materials… Llegeix més»

ACTE INICI DE CURS 2019-2020

Ens plau convidar-vos a la sessió inaugural del proper curs escolar 2019-2020, que tindrà lloc el dilluns 9 de setembre de 9.15 a 12h a la Casa Pere Jaqués del Park Güell, C. Olot 2*4. Mapa
Desenvolupament de l’acte:
9.15h Benvinguda al nou curs per part de les representacions institucionals
9.30h Conferència inaugural: Com… Llegeix més»

Jocs Florals Gràcia 2019

Un any més, el Districte de Gràcia, amb la col·laboració del Centre de Recursos Pedagògics, convoca una nova edició dels Jocs Florals Escolars.Cliqueu AQUÍ per descarregar-vos el programa de mà de l’acte que tindrà lloc el proper 29 de maig a la Biblioteca Jaume Fuster (Pl. de Lesseps , 20-22) a les 10h.… Llegeix més»