Equip SEI

Com a Servei Educatiu Integrat som un equip de professionals amb un horitzó comú. Treballem de manera coordinada i integrada, desenvolupant diferents tasques que es complementen i es necessiten mútuament.

El nostre horitzó comú és l’èxit educatiu de l’alumnat del nostre territori i per aconseguir-ho ens proposem acompanyar els centres i donar-los suport en la transformació educativa, que garanteixi l’equivalència entre centres capacitant-los per a bona atenció de la diversitat de l’alumnat.

Com a agents dinamitzadors al territori, pretenem aconseguir la necessària complicitat amb els centres educatius a fi de poder-hi cooperar de manera eficient i des d’una estructura horitzontal i democràtica, planificant conjuntament els objectius de centre i el procés d’actuacions conjuntes des del centre i dels diferents perfils professionals que tenim al nostre SEI.

Per poder garantir una bona cohesió d’equip i un funcionament integrat des dels diversos professionals ens caldrà desenvolupar unes dinàmiques de lideratge distribuït que ens permeti aprofundir en el coneixement dels diversos perfils integrats en el SEI i la manera com podem cooperar entre nosaltres, i amb els centres i la xarxa de serveis i entitats del territori.