Coeduca’t amb Gràcia (recursos sobre coeducació)

La coeducació és l’acció educativa fonamentada en el reconeixement de les potencialitats i individualitats de tot l’alumnat, independentment del seu sexe potenciant així la igualtat real d’oportunitats.

La igualtat de gènere fa referència a la necessitat de corregir les discriminacions i valorar les diferències enriquidores dels dos sexes.

La coeducació proporciona tant a l’alumnat, com al professorat i a tota la comunitat educativa, estratègies que poden modificar les relacions de poder, d’abús i de limitacions estereotipades per a cada gènere, esdevenint veritables agents de transformació.

Una bona acció coeducadora tant a nivell de centre, com d’aula i entorn és fonamental per prevenir la violència masclista i LGTBIfòbica, per reduir conductes de risc i per facilitar la detecció prematura de relacions abusives.

Des del CRP Gràcia entenem la coeducació com un eix transversal per treballar en diverses àrees. Coeduca’t amb Gràcia és l’espai on trobareu disponibles en préstec diferents recursos i materials per a treballar la coeducació al centre.

COEDUCA’T AMB GRÀCIA: MATERIALS I RECURSOS

BIBLIOMALETES:

Recursos TAC:

• Pack d’aula Blue-Bot + accessoris
  • Micro:bit Smart Home Kit (8)
  • BBC micro:bit Starter Kit (8)

Recursos de matemàtiques:

Recursos d’educació física: