CONFERÈNCIES

ÀNGEL ALSINA Angel Alsina és catedràtic de Didàctica de les Matemàtiques a la Universitat de Girona.
Les seves línies d’investigació estan centrades en l’ensenyament i l’aprenentatge de les matemàtiques a les primeres edats i en la formació del professorat.
La competència matemàtica dels 3 als 8 anys, a partir d’itineraris d’ensenyament
LAURA MORERA Llicenciada en Matemàtica. Doctora en didàctica de les matemàtiques i les ciències experimentals. Taller de matemàtiques manipulatives per treballar la geometria, l’estadística i l’atzar 
 JOAN JAREÑO Mestre de matemàtiques, actualment treballa al CESIRE especialitzat en l’àmbit matemàtic (CREAMAT) Jugar, raonar, pensar!
 JORDI DEULOFEU Professor de la Didàctica de les Matemàtiques a la Universitat Autònoma de Barcelona. Competència matemàtica i resolució de problemes
 CLAUDI ALSINA Llicenciat i doctor en Matemàtiques a la Universitat de Barcelona. Ha estat catedràtic de Matemàtiques a la Universitat Politècnica de Catalunya durant 33 anys. La seducció matemàtica
 CARME BURGUÉS

 

La Carme és professora emèrita de la Universitat de Barcelona (UB) al Departament de Didàctica de les Ciències experimentals i la Matemàtica. És llicenciada en Ciències Matemàtiques i mestra. Com avaluem les matemàtiques a nivell competencial
 CECÍLIA CALVO Llicenciada en Matemàtiques (Universitat de la República, Uruguai), Professora d’Ensenyament Secundari (Institut de Professors “Artigas”, Uruguai) i Doctora en Didàctica de les Matemàtiques (Universitat Autònoma de Barcelona).
Professora de matemàtiques des d’etapes d’ensenyament obligatori (actualment a l’Escola Sadako) a formació de mestres i professors en institucions diverses.
Planificar tasques matemàtiques pensant en competències
 ANTON AUBANELL

JORDI FONT

 L’Anton forma part del grup Cúbic de Didàctica de les Matemàtiques de la Facultat de Matemàtiques de la Universitat de Barcelona (UB) i del Museu de Matemàtiques de Catalunya (mmaca). Ha estat catedràtic de Matemàtiques a secundària, professor de Didàctica a la Facultat de Matemàtiques de la UB i membre del CESIRE CREAMAT.                                                                                                                                            En Jordi és llicenciat en matemàtiques per la Facultat de Matemàtiques de la Universitat de Barcelona (UB). Actualment és professor a l’Institut Baix a mar de Vilanova i la Geltrú, i a la Facultat de Matemàtiques i Informàtica de la UB. Forma part del grup Cúbic de Didàctica de les Matemàtiques de la UB i és professor del projecte Estalmat. Activitats d’experimentació en l’educació matemàtica