ACTE INICI DE CURS 2019-2020

Ens plau convidar-vos a la sessió inaugural del proper curs escolar 2019-2020, que tindrà lloc el dilluns 9 de setembre de 9.15 a 12h a la Casa Pere Jaqués del Park Güell, C. Olot 2*4. Mapa

Desenvolupament de l’acte:

9.15h Benvinguda al nou curs per part de les representacions institucionals

9.30h Conferència inaugural: Com treballar el Park Güell des d’una mirada interdisciplinar, a càrrec de Carles Somoza (Coordinador del Servei Educatiu de MUHBA).

10.15h Visites guiades pel Park.

Es realitzarà un recorregut d’una hora , aproximadament, pels punts d’interès més  emblemàtics, on el professorat podrà conèixer la història i es connectarà amb els valors del modernisme, els secrets de l’arquitectura de Gaudí i l’harmonia del parc amb la natura.
Les visites s’adaptaran als diferents cicles educatius per a que cada docent pugui escollir la tipologia que millor li convingui per treballar amb l’alumnat.

11.15h Aperitiu

Us agrairem feu extensiva aquesta informació al professorat del vostre centre que creieu oportú.

Cal que empleneu aquest formulari abans del 4 de setembre. La confirmació d’assistència es farà el dia 5 de setembre.

Acte restringit pels centres del districte de Gràcia. Aforament limitat.

NOTÍCIA DE L’ACTE