La consellera Vergés anuncia que es finançaran els implants coclears bilaterals en els casos d’hipoacúsia severa o profunda en nens

La consellera de Salut, Alba Vergés, s’ha reunit aquesta tarda amb pares i mares d’infants amb hipoacúsia severa o profunda i els ha anunciat l’ampliació dels criteris d’inclusió dels implants coclears. A partir d’aquest any es finançaran els implants coclears bilaterals en els casos d’hipoacúsia severa o… Llegeix més»

Comiat a Carme Bruno

Malauradament, ha mort Carme Bruno, logopeda referent a Catalunya i professora de moltes de nosaltres.
El seu llegat forma part de la nostra pràctica diària. Li estarem sempre agraïts.

Donem el condol a la família de Mercedes Barnils

El  passat 8 d’agost, va morir Mercedes Barnils, a l’edat de 100 anys. Mercedes era la filla de l’il·lustríssim Pere Barnils, filòleg que dóna nom al nostre CREDA.
Fotografia: El matrimoni Barnils amb la seva filla Mercè i la  mare del filòleg, Madrona Giol, a Centelles.
Llegeix més»