Horari d’atenció del CREDA Pere Barnils:

Matins: de dilluns a divendres, de 8:00 a 14:00

Tardes: de dilluns a dijous, de 15:00 a 17:00 hores

Activitats de sensibilització a l’Institut Viladomat en el dia Internacional de la Sordesa

Conviure en un món divers
Amb motiu de la celebració del Dia Internacional de la Sordesa, això és, el 28 de setembre, un curs més, l’institut Viladomat ha dut a terme diferents activitats de sensibilització a les seves tutories. L’objectiu: ampliar el coneixement sobre la sordesa,… Llegeix més»

Coordinació de les professionals del CREDA Pere Barnils

Aquest dijous dia 16, les logopedes de l’equip d’atenció dels alumnes d’entre 0 i 3 anys s’han trobat amb les que atendran als alumnes que comencen P3. D’aquesta manera garantim la continuïtat de l’atenció en aquest canvi d’etapa.

També hi han participat les audioprotetistes, les psicopedagogues… Llegeix més»

Política Lingüística publica la Guia de llenguatge inclusiu en el tractament de persones amb discapacitat

La Direcció General de Política Lingüística ha publicat en línia la Guia de llenguatge inclusiu en el tractament de persones amb discapacitat amb l’objectiu de contribuir a consolidar la inclusió plena d’aquest col·lectiu. Les administracions públiques, els centres educatius, els serveis educatius específics com… Llegeix més»

Quarta edició de la Setmana sense soroll