Materials per a treballar sintaxi i morfosintaxi – mardecoses

Materials per treballar conjugació verbal i sintaxi (frases simples) amb alumnat que té adquirida la lectoescriptura .Es tracta d´un llibre: “ARA I ADÉS” , tres quaderns per a treballar els temps verbals en present, passat i futur i un lotus per a treballar frases simples (també et pot servir per a treballar algunes emocions ).

En aquest llibre trobaràs material de l´estil “Ensenyam a parlar” o ” El cuc parlant” . Les frases es poden retallar per a poder manipular cada un dels elements . Amb aquest material pots treballar concordances nominals , verbals , estructura de frases simples .

Imatges per a treballar concordança de nombre

A  la banda final veuràs algunes activitats per a treballar frases compostes amb “però” , coordinades amb “que” i causals amb “perque”

Títol :  ” ARA I ADÉS” .

Autores : Maria Antònia Burguesa i Maria Torras .

Editorial : Benecé produccions S.L .

Si el vols descarregar pica aquí

El llibre està subjecte a una llicència de Creative Comnons  de Reconeixement-no comercial-compartir .Això vol dir que si el vols modificar ho pots fer però has de mencionar l´autoria si fas una obra derivada ha de ser sense valor comercial.

1. Cristina Escolà

Em dona error al intentar descarregar-lo. Em diu que la pàgina no existeix. Sabeu on el puc trobar??