COM HO VEIG? 1a Mostra de videocàpsules “Joves i entorns digitals”. Servei Educatiu del Segrià

Organitzada per la Delegació Territorial a Lleida de la Federació d’Associacions de Mares i Pares d’Alumnes de Catalunya (FaPaC) i l’Observatori Lleida Pantalles

La Delegació Territorial a Lleida de la Federació d’Associacions de Mares i Pares d’Alumnes de Catalunya (FaPaC) i l’Observatori Lleida Pantalles, convidem els joves de Lleida a participar en aquesta primera mostra de videocàpsules “Com ho veig?” per tal que ens facin arribar a través d’un curt vídeo, com veuen la relació que tenen amb els dispositius mòbils i aparells digitals que habitualment fan anar, així com la de les persones que els envolten.

El que es mostri en aquests vídeos es pot reflectir des d’una vessant crítica, irònica,humorística, de denúncia…, el que creuen que els ofereix, condiciona, o pren l’ús de les tauletes, mòbils i plataformes digitals en el dia a dia. Aquesta mirada es pot estendre també al món dels amics o familiars  adults.

Alguns d’aquests curts es visualitzaran a la Jornada “Entorns familiars i dispositius mòbils” adreçada a joves, adults, famílies i educadors que tindrà lloc el dissabte 11 de novembre de 2017 a Lleida.

Servei Educatiu del Segrià

Origen: COM HO VEIG? 1a Mostra de videocàpsules “Joves i entorns digitals” | Servei Educatiu del Segrià