El Servei 061 CatSalut Respon accessible

des d’ara també en llengua de signes catalana (LSC)

El 061 CatSalut Respon ha incorporat una unitat d’intèrprets de la llengua de signes adreçada tant a pacients com a professionals de la salut per tal de fer l’atenció sanitària més accessible. Permet que els  usuaris que es comuniquen amb aquesta llengua puguin accedir als serveis públics de salut a través de mòbils i tauletes

i també és una eina de suport als professionals de la salut en tot el que es refereix a les dificultats que puguin sorgir en la comunicació quan atenguin a persones sordes usuàries de LSC.

El servei de traducció funciona les 24 hores, els 365 dies de l’any.

Per accedir-hi, cal tenir dues aplicacions mòbils: Telegram, i Lifesize, una app que permet fer videotrucades.

En l’enllaç:

http://sem.gencat.cat/ca/061CatSalutRespon/serveis-a-la-ciutadania/servei-en-llengua-de-signes/

teniu més informació sobre com accedir al nou servei.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>