Noves tecnologies. El kahoot

El kahoot és una bona eina que podem aplicar en el procés d’aprenentatge. On tant l’alumne com el professor poden avaluar els coneixements adquirits.

Els alumnes jugaran a respondre a les preguntes o reptes formulats sobre el tema que s’està treballant. És molt motivador i crea un clima molt lúdic i competitiu, l’alumne no s’adonarà que està fent una avaluació. L’objectiu de l’alumne serà respondre a les qüestions amb el màxim d’encerts i de rapidesa per situar-se en la millor posició. Ells son els veritables protagonistes del procés d’aprenentatge i el mestre passa a un segon pla.

Tots els centres disposen dels recursos necessaris per a la seva realització, farem una projecció de la pantalla, o bé amb el canó o bé amb la pissarra digital,  i amb la connexió a internet podem accedir al joc.

Introduïm les noves tecnologies a l’aula, veurem al nostre alumnat molt motivat com aprenen jugant.

Podeu disposar dels següents qüestionaris que hem elaborat al CREDA-Lleida:

 El triangle alveolar /l-r-d/
Treballem la R https://play.kahoot.it/#/?quizId=437b7b8a-f859-4339-b31b-73de54bece12
 Vocabulari instrumental  https://play.kahoot.it/#/?quizId=0fe8fd75-01ff-449b-bda2-049dcabc35e6
 Rimes  https://create.kahoot.it/details/rimes/d8c94dd5-e4e3-44a3-a39c-7e9d8eeb9edd
Sant Jordi https://play.kahoot.it/#/?quizId=c50c4d82-7e27-403b-a75b-aabf397f045d
L’edat mitjana https://play.kahoot.it/#/?quizId=42da7011-abf8-4713-94d2-1bcb32d44cb6
Comença per…? https://play.kahoot.it/#/?quizId=ff28b9e4-3439-4254-9398-cfd9a3604654
Consciència fonològica de so https://play.kahoot.it/#/?quizId=69db18f1-a668-45df-a6d5-d3b3ccfc945f
Partícules interrogatives https://create.kahoot.it/details/els-contes/e6dfcfee-1958-4cd1-b48d-035d31d169c0
Els temps verbals
https://create.kahoot.it/details/els-temps-verbals-pelare-la-poma-pelo-la-poma-he-pelat-la-poma/371c6eb8-231e-4d96-8348-1be2d2499065

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>