Inscripció al programa d’activitats Escolab 2023-2024 (termini 15/09/23)

EscoLab obre la porta dels laboratoris i centres de recerca més capdavanters del país i ofereix l’oportunitat de dialogar amb el personal investigador que treballa en l’avenç de la societat. Posen a la vostra disposició més de 10.000 places d’activitats científiques gratuïtes per a l’alumnat d’ESO, de batxillerat i de cicles formatius. EscoLab és una iniciativa de Barcelona Ciència i Universitats de l’Ajuntament de Barcelona

Activitats Escolab 2023-24

Fins al 15 de setembre, els centres educatius podreu escollir aquelles activitats que més us interessin entre les vora 100 activitats proposades pels centres de recerca.

A continuació, el 16 de setembre, es durà a terme el sorteig que farà efectiva l’assignació de places.

A partir del dilluns ​18 de setembre, s’obrirà el període d’inscripció lliure a aquelles activitats que no hagin estat assignades (la inscripció a les quals serà directa, sense sorteig). Aprofitem per recomanar-vos que estigueu atents/es al llarg del curs a les noves activitats que es poden anar incorporant al programa.

Podeu trobar més informació a l’apartat Reserves del web d’Escolab.

Per a qualsevol consulta, no dubteu a posar-vos en contacte amb l’equip de coordinació d’Escolab a través d’escolab@bcn.cat.