Projecte d’estudi de la qualitat de l’aire: inscripcions obertes

Projecte d’estudi de la qualitat de l’aire als centres educatius: inscripcions obertes
Escoles + sostenibles proposa participar a tots aquells centres que estigueu interessats en treballar la qualitat de l’aire. (No cal formar part d’Escoles + sostenibles).
La proposta “CleanAir@Schools”, forma part del projecte Europeu GreenScent, que impulsa l’entitat 4sfera. “CleanAir@Schools” té com a objectiu
conscienciar l’alumnat de 5è a 1r d’ESO sobre la importància de la qualitat de l’aire que es respiren als centres educatius i les repercussions en la salut i el
medi ambient. A través d’un experiment senzill i divertit, els estudiants tindran l’oportunitat de mesurar els nivells de contaminació de NO2 de l’aire a l’entorn escolar i comprendre millor com aquest factor pot afectar la seva salut i benestar. L’activitat consisteix a pensar quins poden ser els punts més problemàtics de qualitat de l’aire al voltant del centre i col·locar-hi sensors de contaminació per analitzar els resultats posteriorment.
La tasca està pensada per fer en diferents grups, de la mida i edat que es considerin. L’activitat té una durada aproximada de 8-10 setmanes.
Inscripcions  i més informació a través d’aquest formulari, abans del 23/09/2023.

Formulari d’inscripció