11è Congrés de Ciència “El mar és vida”

Aquesta setmana ha començat una nova edició del Congrés de Ciència sota el lema El mar és vida. El Congrés de Ciència que se celebra del 8 al 12 de maig al Parc de Recerca Biomèdica està organitzat pel Consorci d’Educació de Barcelona i els Centres de Recursos Pedagògics.

Enguany, coincideix amb la Conferència del Decenni de l’Oceà de l’ONU  que reuneix la comunitat científica i els socis del Decenni per celebrar els èxits assolits i establir prioritats conjuntes per al futur.

En el Congrés de Ciència participen 40 centres educatius de Barcelona, i aquest any, del districte de Ciutat Vella ha participat l’Escola Cervantes. Aquest matí l’alumnat d’I5 i primer de l’escola ha presentat la seva recerca  D’on prové l’aigua que fem servir i cap a on va un cop l’hem utilitzada? Al final de la ponència han rebut els comentaris i elogis dels dos científics que col·laboren amb el Congrés de Ciència.  En el següent vídeo trobareu les ponències de l’Escola Fluvià, l’Escola Cervantes (min 23’30”), l’Escola Els Xiprers i l’Escola L’Estel.

En aquest enllaç trobareu totes les ponències:

Enllaç a la web del Congrés de Ciència

Enllaç a la nota de premsa de Consorci