Selecció de novetats editorials: Garbell núm 29 -Primavera 2024

Ja tenim el número 29 d’El Garbell- Primavera 2024, el butlletí de novetats editorials realitzat pel Seminari de Bibliografia Infantil i Juvenil de l’Associació de Mestres Rosa Sensat. La presentació ha estat a càrrec de l’Amàlia Ramoneda, i han pogut assistir les participants del Seminari de Biblioteques Escolars de Ciutat Vella. Aquestes sessions són molt útils i inspiradores per a les responsables de les biblioteques escolars, i és un molt bon assessorament per quan puguin renovar el fons de la seva biblioteca.

En aquest document trobareu una selecció acurada de llibres, de diferents tipologies i gèneres, classificats per etapes educatives: