Nou servei d’assessorament digital per a famílies

Es posa en marxa FADes (Famílies Assessorades Digitalment), una iniciativa pilot per oferir mentories i assessorament digital a famílies amb infants i joves en edat escolar i que tenen menys coneixements TIC. Un equip de quatre FADes digitals es posa a disposició de la comunitat escolar, de manera física o telemàtica, per ajudar les famílies a resoldre els dubtes que els genera la connexió en línia amb l’escola o a moure’s en els diferents entorns i eines d’aprenentatge que utilitzen a classe i acompanyar-les en els processos d’accés i connexió amb els centres.

Les FADes tenen competències digitals i formatives i, a més, tenen competències comunicatives per garantir que el servei arriba a tothom. Per això, parlen català, castellà, àrab, urdú, amazic, anglès i francès.

Estan disponibles en horari de matí i de tarda els dilluns, dimarts, dijous i divendres i els caps de setmana, de manera virtual o presencial, als ateneus de fabricació de Ciutat Meridiana, a Nou Barris, i Fàbrica del Sol, a Ciutat Vella.

Aquest projecte pilot és fruit de la col·laboració del comissionat d’Innovació Digital amb el Consorci d’Educació de Barcelona i s’emmarca en el Pla de xoc d’inclusió digital municipal.

Per accedir al servei cal demanar cita prèvia trucant al 652 453 830 o enviant un correu a miquel@warks.es

Font: barcelona.cat

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *