JOCS FLORALS ESCOLARS DE CIUTAT VELLA 2022

Un any més, ens plau comunicar-vos la convocatòria de Districte dels Jocs Florals Escolars de Ciutat Vella 2022 que inclouen, també, les bases de de la categoria “Conte Audiovisual il·lustrat“.

Els Jocs Florals Escolars constitueixen un procés que comença, en una primera fase, amb la participació de l’alumnat als Jocs Florals del seu centre educatiu. Els treballs seleccionats a cada centre participen als Jocs Florals Escolars de Districte. En aquesta segona fase, el jurat de cada zona seleccionarà un treball de cada categoria i modalitat d’entre tots els presentats.

Enguany tampoc podrem portar a terme l’acte de celebració del Jocs Florals Escolars de Ciutat Vella al teatre Poliorama, però des del CRP elaborarem una producció audiovisual amb la lectura dels textos guardonats de totes les categories. Us el farem arribar durant la setmana del 23 de maig.

Els textos guardonats a la fase de Districte passen a la fase de ciutat (Jocs Florals Escolars de Barcelona). L’acte de celebració i lectura de textos guardonats del Jocs Floral Escolars de Barcelona tindrà lloc el 31 de maig al Saló de Cent de l’Ajuntament de Barcelona.

En relació a les bases del certament (que trobareu al final d’aquesta publicació), les novetats més importants a considerar en relació amb les convocatòries anteriors són les següents:

S ‘incorporen les categories d’alumnat NESE tant per a primària com per a secundària (prosa i poesia).

– L’autoria dels escrits de les categories de primària i de les noves categories d’alumnat NESE ha de ser col·lectiva  (mínim 3 alumnes).

Desapareix la categoria de postobligatòria.

El termini per a l’enviament dels textos participants de cada centre és dijous 28 d’abril de 2022 a les 18:00. Teniu tota la informació ampliada i la plica de participació de centre a les bases que us adjuntem a continuació.

Bases Jocs Florals Escolars de Ciutat Vella 21-22 PDF