Col·laborem amb el projecte aigua de l’Escola Alber d’Abesa

L’alumnat de cicle mitjà de l’Escola l’Àlber d’Albesa està portant a terme un projecte sobre l’aigua, i compta amb la col·laboració del CdA de la Noguera per desenvolupar-lo. Aquesta es concreta en; el prèstec a l’Escola durant el primer trimestre d’un conjunt de llibres de divuilgació científica per a infants sobre la temàtica de l’aigua, i en la sortida d’un dia al voltant de l’embassament de Sant Llorenç de Montgai dijous passat.
Durant la sortida, l’alumnat va aproximar-se a diversos continguts com: el cicle de l’aigua, els usos de l’aigua, el funcionament d’una central hidroelèctrica, les aus aqüàtiques i l’actitud de respecte i gaudi que cal tenir en un espai natural protegit.
Ens va fer, a més, un dia assolellat preciós!