Neurociència i aprenentatge: per què cal innovar?

El passat 20 de gener es va celebrar al Col·legi Frangoal una conferència amb el títol Neurociència i aprenentatge: per què cal innovar?, a càrrec de la Dra. Marta Portero Treserra, investigadora en el grup de Neurobiologia de l’Aprenentatge i la Memòria de l’Institut de Neurociències de la UAB. A aquesta sessió van assistir, a més de membres de la Comunitat Educativa del Col·legi Frangoal, les docents participants en el seminari de coordinació d’especialistes en atenció a la diversitat de Castelldefels.

Amb un llenguatge amè i divulgador la Marta ens va apropar al món de la neurociència. Vam aprendre que aquesta ciència no dóna solucions màgiques, però sí ens explica com es va modelant el nostre cervell en funció dels estímuls externs.

El camp de la neurociència educativa ens explica molts processos i transformacions del nostre cervell i això ens planteja preguntes que segur que aniran modificant la nostra manera d’entendre les relacions a les escoles i la recerca de metodologies adequades per a cada circumstància i persona.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>