#JPRE24 – XVI Jornada de programació i robòtica educatives

Arriba la setzena edició de la Jornada de Programació i Robòtica Educatives, una jornada dedicada a l’intercanvi d’experiències educatives sobre programació i robòtica que organitza el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya i el Citilab des de l’any 2008 amb l’objectiu de reunir docents, professionals del sector, alumnat i qualsevol persona interessada en la matèria per seguir impulsant l’ensenyament d’aquestes disciplines a les escoles catalanes i promovent el desenvolupament del pensament computacional entre l’alumnat.

La Jornada se celebrarà presencialment el pròxim dissabte 25 de maig al laboratori ciutadà de Cornellà de Llobregat (Pl. Can Suris, s/n.), de 9:00 a 17:00 hores, una setzena edició que girarà entorn de les dotacions de robòtica que estan rebent els centres educatius de Catalunya.

Us agradaria impartir una ponència, dinamitzar un taller o proposar una activitat gamificada? Podeu fer-ho fins el 4 d’abril de 2024 tot omplint el següent formulari: Formulari de presentació de propostes #JPRE24

A partir del 15 d’abril s’obrirà el formulari d’inscripcions per a totes les persones que vulguin assistir com a públic a la Jornada Programa.