Jornada Ràdio, escola i comunitat. Per una educació participativa, crítica i creativa

Fer ràdio a l’escola? Uf, quina feinada! En què m’ajudarà com a docent? Què en trauran de bo els meus alumnes?

Descobreix la ràdio com una eina pedagògica que facilita l’articulació dels diferents espais curriculars amb la producció de continguts radiofònics significatius per l’alumnat i per tota la comunitat educativa. Et permetrà estimular les habilitats comunicatives orals i escrites, la creativitat i el pensament crític, el treball en equip i per projectes, el vincle amb les famílies i amb l’entorn social, malgrat els temps de pandèmia. Una multitud d’opcions que pots adaptar a la teva realitat posant de bracet l’educació i la ràdio.

Si et pica la curiositat, aquesta és la teva jornada. T’ajudarà a emprendre el teu propi projecte i a potenciar la teva pràctica, en el cas que ja tinguis una experiència prèvia.

A més, si formes part d’una ràdio local, un ajuntament, una entitat, o simplement ets una persona amb ganes de saber més sobre el món de les emissores escolars, la jornada també està oberta a tu. Hi ha ponències, per exemple, sobre com articular projectes educatius en què intervinguin diferents actors: emissores escolars i locals, ajuntaments, entitats, etc.

Apunta-t’hi fins al 22 de febrer, i connecta-t’hi el 24 de febrer.

Per formalitzar la inscripció clica a: INSCRIPCIÓ

Per a més informació: xtec.gencat.cat