Escola segura. Documentació per a famílies i escola traduïda a 18 llengües,

El Departament d’Educació ha elaborat un pla que estableix les bases per tal que el curs 2020-2021 es pugui dur a terme amb les màximes garanties, buscant l’equilibri entre protecció de la salut de les persones als centres educatius, la gestió correcta de la pandèmia i el dret de tots els infants i joves a una educació de qualitat.

En l’espai Escola segura trobareu tota la informació sobre les actuacions que es portin a terme en l’àmbit educatiu relacionades amb el context actual de la pandèmia, posant especial èmfasi en les mesures i decisions que es prenguin i afectin el desenvolupament de les activitats escolars. En l’apartat Documentació per a famílies i escola trobareu també a la vostra disposició la traducció a 18 llengües del document “Mesures extraordinàries de Salut per evitar els brots de la COVID-19 a les escoles” i l’annex “Altres recomanacions i procediment d’actuació”.

Cliqueu a la imatge per accedir a la traducció en les llengües següents: alemany, anglès, àrab, aranès, búlgar, castellà, francès, italià, polonès, portuguès, romanès, romaní, rus, tagal, ucraïnès, urdú, wòlof, xinès.