Dia Escolar de la No-violència i la Pau

Amb motiu de la celebració del Dia Escolar de la No-violència i la Pau (DENIP), el 30 de gener, el Servei d’Escola i Famílies del Departament d’Educació organitza un seminari on es vol incidir en la col·laboració dels centres educatius amb les famílies en relació amb la No-violència i la Pau.

Comptarem amb la participació del Sr. Jordi Collet Sabé, sociòleg, educador social i professor titular de sociologia de l’educació a la Universitat de Vic (UVic), amb la ponència Les Famílies i l’Educació per la No-Violència i la Pau. També s’exposaran un recull de 4 experiències sobre convivència en el marc de la comunitat educativa (veure detall en el programa).

Si hi esteu interessats, cal que realitzeu la inscripció abans del 25 de gener.

L’acte presencial es realitzarà el dimarts 30 de gener de 17.30 a 19.00 h a la sala d’actes del Departament d’Educació a Via Augusta 202, Barcelona.