#acasallegimenveualta, alternativa al suspès Certamen de lectura en veu alta

La setzena edició del Certamen de lectura en veu alta ha quedat cancel·lada definitivament per causa del COVID-19. Però no es resisteixen a deixar-ho aquí. Per això, des del Grup Enciclopèdia i el Departament d’Educació us proposen tirar endavant un format del Certamen en confinament: #acasallegimenveualta del 21 d’abril al 29 de maig. Hi poden participar els centres educatius inscrits al XVI Certamen de lectura en veu alta. Cada centre educatiu podrà enviar un màxim de 5 vídeos per categoria. Els centres educatius que desitgin participar-hi han de fer una reinscripció en les categories que desitgin i demanar que l’alumnat els faci arribar un vídeo llegint en veu alta. Cal acceptar i llegir les bases legalsque canvien en relació al format presencial.

Llegiu com ha de ser el vídeo i com s’ha d’enviar!

Els vídeos seleccionats pel centre educatiu es penjaran al Canal de Youtube Compartim la lectura!”. Tothom pot compartir el seu vídeo amb amics i amigues, amb familiars, o a les xarxes socials amb l’etiqueta #acasallegimenveualta

Gràcies a la col·laboració de La Galera i de Text (segells del Grup Enciclopèdia), entre tots els centres educatius participants es sortejaran 10 lots de llibres per al centre, que es faran arribar quan s’acabi el confinament. També se us enviarà un diploma digital per fer arribar a l’alumnat participant.

Per saber-ne més: web del XVI Certamen