Iniciem trimestre amb sortides programades i algunes per concretar. Potser poden ajudar-vos entre les activitats destacades d’enguany al Museu marítim de Barcelona destaquen:
L’exposició “Espècies invasores marines, l’amenaça silenciosa” que es pot visitar de forma gratuïta a l’Espai Mirador del museu fins el 8 de juny. L’equip d’Àrea d’educació i activitat ha dissenyat una activitat dinamitzada per a cicle superior d’educació primària i per a l’eso en el marc d’aquesta exposició. És per això que us fem arribar la informació per si considereu adient remetre-la a centres que estiguin treballant el tema o creieu que hi puguin estar interessats.
Es farà també una visita guiada a l’exposició a càrrec de Marc Rius, director i investigador del Centre d’Estudis Avançats de Blanes – CSIC i un dels comissaris de l’exposició, que tindrà lloc el proper dijous 23 de gener a les 17.30 h. Cal que reserveu entrada aquí

Les Drassanes Reials de Barcelona, fàbrica de galeres

Investiguem el mar

Vaixell a la vista

Oceans

Explora. Immersió a la Mediterrània

Espècies invasores marines. l’amenaça silenciosa
Totes les activitats

Fes-te teu el museu
Visita autoguiada al Museu per a grups escolars

Quatre vegades més ràpid que el vent
Taller de construcció d’un catamarà

Històries del Mar (ESO)
Activitat que es desenvolupa a l’exposició “7 vaixells, 7 històries”.

Pirates a la vista!
Activitat teatralitzada en la que coneixerem l’esperit i les motivacions per solcar els mars al marge de la llei.

Hisseu les veles!
Promovem la curiositat científica fent servir les eines bàsiques del mètode científic.

Què és un vaixell
El vaixell, com a mitjà de transport, és el més important de tots, pel que fa al volum de mercaderies transportades.

