SUPERCAMPUS- SX3

Què és SUPERCAMPUS? Una web de videos? Una biblioteca? Entreteniment? Aprenentatge?Un repàs? Doncs això  i més ! Una col.laboració entre el Departament d’Educació i TV3 que ens permet trobar materials atractius i adients per a l’educació obligatòria . Qualsevol àmbit, celebració, tema… enfocat a… Llegeix més»

PROGRAMES GRATUÏTS CONVIVÈNCIA I BENESTAR

La fundació Barça ofereix programes de prevenció de violències/Bullying que creiem poden ser clau per aportar acció als centres pel benestar i bona convivència dels i les menors:
 Programes gratuïts per les escoles de primària de Catalunya.
Per la figura de COCOBE (Coordinació de Coeducació, Convivència i Benestar) de… Llegeix més»

SORTIDES ESCOLARS: LA INDÚSTRIA I L’EDUCACIÓ AMB PERSPECTIVA DE GÈNERE

Des de la Direcció General de Cures, Organització del Temps i Equitat en els Treballs del Departament d’Igualtat i Feminismes s’ha engegat el programa : “La indústria s’obre a l’escola amb perspectiva de gènere”, en col·laboració amb el Departament d’Educació.
Les visites i altres activitats … Llegeix més»