Ronda de llibres 21-22: vuitens de final (Escola Nova, Escola Santa Maria de Cervelló, Escola Sant Martí)

L’alumnat de 4tB de l’Escola Santa Maria de Cervelló

Avui hem encetat la Ronda de llibres 2021-2022, amb una eliminatòria de vuitens de final triple entre l’Escola Nova, l’Escola Santa Maria de Cervelló i l’Escola Sant Martí.

L’eliminatòria ha estat molt interessant i no s’ha decidit fins a la darrera pregunta, amb l’Animalari de l’Enric Larreula. Les escoles han treballat molt bé i es notava que els i les alumnes de les diferents escoles tenien un bon domini dels llibres de la Ronda.

Finalment han avançat a la següent eliminatòria l’Escola Nova de Cervelló i l’Escola Sant Martí de Torrelles de Llobregat. Igualment volem felicitar a l’Escola Santa Maria de Cervelló per la seva participació i treball en equip!

Us deixem una foto dels participants: demà més!

L’alumnat de 4t de l’Escola Nova
L’alumnat de 4tA de l’Escola Sant Martí