Ronda de llibres 21-22: semifinals (Escola Nova – Escola Sant Martí)

L’alumnat de 4t de l’Escola Nova de Cervelló

Dimarts 17 de maig vam celebrar l’eliminatòria de semifinals entre el grup de 4t de l’Escola Nova de Cervelló i el grup de 4tA de l’Escola Sant Martí, de Torrelles de Llobregat.

Les rondes cada cop són més renyides i decisives. Les preguntes també són més complicades i requereixen una concentració difícil d’aconseguir. L’alumnat ha de controlar uns nervis que són ben presents i que les mestres ajuden a modular. Tant el coneixement profund dels llibres treballats com la sort hi juguen un paper important. La classe finalista ha estat 4tB de l’Escola Sant Martí. Felicitem les dues escoles per la feina feta i l’actitud noble que han demostrat.

L’alumnat de 4tA de l’Escola Sant Martí de Torrelles de Llobregat