Ronda de llibres 21-22: quarts de final (Escola Puig d’Agulles – Escola Sant Martí A)

L’alumnat de 4t de l’Escola Puig d’Agulles

Avui dijous 12 de maig ha estat el torn de l’eliminatòria de quarts de final que enfrontava la classe de 4t de l’escola Puig d’Agulles de Corbera de Llobregat, amb la classe de 4tA de l’Escola Sant Martí de Torrelles de Llobregat.

L’eliminatòria ha comptat amb moltes preguntes de les difícils, però tot i així ha acabat amb un igualat 4 a 6 a favor de l’Escola Sant Martí, que és la que passa a la següent ronda.

L’alumnat de 4t de l’Escola St. Martí

Moltes felicitats als dos centres participants per l’alt nivell demostrat! Seguim!