Racons de psicomotricitat fina a “El Patito Feo”

Dimarts, 9 d’abril tercera sessió de coordinació 0-6 a l’escola bressol “El Patito Feo”. Les educadores van presentar l’escola, la metodologia i els espais.

Van preparar els racons de psicomotriciat perquè les assistents poguessin veure els materials i les eines que utilitzen.

Moments per compartir experiències, maneres de treballar, noves idees, innovació.

Professionals de l’educació amb moltes ganes de conèixer les escoles del poble, l’organització, la distribució, la metodologia, el capital humà. Conèixer per compartir.