Quarts de final del CLVA’19 a Martorell

Escoles i instituts d’Abrera, Cervelló, Collbató, Esparreguera, Martorell, Olesa de Montserrat, Pallejà, Sant Esteve Sesrovires, Sant Vicenç dels Horts i Torrelles de Llobregat van participar als quarts de final del 15 Certamen de Lectura en Veu Alta corresponent a les demarcacions dels serveis educatius Baix Llobregat-6 i Baix Llobregat-7.
L’acte se celebra a l’auditori Joan Cererols del Centre Cultural de Martorell el dimecres 3 d’abril.

Els participants d’aquesta edició van mostrar un nivell de lectura molt competent, fet que dificulta la tasca del jurat. Finalment els alumnes que passen a les semifinals són:

L’acte fou amenitzat per l’alumnat de Batxillerat artístic de l‘Institut El Castell d’Esparreguera que representaren tres números musicals.

| Reportatge fotogràfic |