mSchools Student Awards 2022

Ja estan publicades la bases dels concursos mSchools Student Awards.

mSchools Student Awards és un concurs que reconeix la tasca duta a terme per alumnes i docents durant el curs escolar dins el programa mSchools i les seves diferents iniciatives.

Els participants poden presentar-se a concurs en les següents modalitats: Scratch Challenge (3r, 4t, 5, i 6è Primària; 1r i 2 d’ESO), Mobile History Map (Primària i Secundària) i App Education (3r i 4t d’ESO, Batxillerat i cicles formatius).

• App Education fomenta el treball en equip i la resolució de problemes compartida per tal de trobar-hi solucions innovadores. Així mateix, App Education promou l’aprenentatge de la programació com a eina d’integració de les tecnologies a l’aula, centrant-se en el disseny d’aplicacions, el desenvolupament de prototips i la planificació de la seva comercialització.
  • El treball a través de la plataforma digital Mobile History Map fomenta les habilitats digitals, creatives i col·laboratives dels alumnes en el desenvolupament de projectes singulars i de qualsevol àmbit curricular relacionats amb el seu entorn més proper (barri, municipi, comarca, etc.).
  • L’Scratch Challenge fomenta, l’aprenentatge de la programació com a eina d’integració de les tecnologies a l’aula, el pensament computacional, la creativitat i la resolució de problemes i el treball en equip, l’esperit crític i la gestió del temps.

Podeu trobar les bases, els annexos a les mateixes i el formulari d’inscripció fent clic a cadascuna de les categories, dins d’aquest enllaç.