La lligueta SVH English Challenge ja està en marxa!

.

Referents de Llengües Estrangeres de l’Especialitat de Llengua Anglesa de diferents Centres de Sant Vicenç dels Horts continuen treballant en la comunitat de pràctiques que des del curs passat els agrupa amb la finalitat d’aprofundir en el coneixement especialitzat i compartir reflexions sobre la pròpia pràctica docent. El SVH English Challenge d’enguany ha començat amb molt bon ritme aquest mes de maig i ara mateix estem a la meitat d’una apassionant lligueta en llengua anglesa.

Les preguntes les han preparat els grups de l’ESO dels Instituts Frederic Mompou i Gabriela Mistral que van animar l’alumnat d’Educació Primària a participar en aquesta 2a edició. Enguany els 3 Kahoots formulen preguntes referents a països de parla anglesa.

Aquests són els noms dels grups participants i l’enllaç a les seves pàgines web (fent clic al títol del territori de parla anglesa o a la fotografia en qüestió), on podreu trobar els seus vídeos:

Escola Joan Juncadella
Boston 5èA Cape Town 5èB Detroit 6èA Sidney 6èB