II SVH English Challenge: Ja tenim guanyadors !

La setmana passada es va realitzar el recompte de resultats de la 2a lligueta SVH English Challenge que va finalitzar el passat 3 de juny. L’alumnat de 1r d’ESO dels instituts Frederic Mompou i Gabriela Mistral) van acomplir l’encàrrec d’anunciar els resultats amb aquests vídeos de proclamació dels grups guanyadors del concurs. Un concurs que, com en la seva primera edició, ha estat un èxit de participació i element de motivació per l’alumnat.

Aquí teniu el podi dels grups que han aconseguit les tres primeres posicions:

La implicació del professorat d’anglès d’alguns Centres de Sant Vicenç dels Horts, ja fa 5 cursos que s’han constituït com a Comunitat de Pràctiques de referents de Llengües Estrangeres de l’Especialitat de Llengua Anglesa amb la voluntat de compartir experiències, aprenentatges, generar coneixement i millorar la competència en llengua anglesa del seu alumnat.

Felicitem l’escola Sant Josep que, per segon any consecutiu, ha rebut el 1r premi de 5è i el 1r premi de 6è. Així doncs, aquesta escola seguirà custodiant el trofeu que ja va rebre l’any passat i que el curs vinent rebrà l’escola guanyadora de la 3a edició. Felicitem també les escoles Joan Juncadella i La Immaculada que també han fet podi.

El SVH English Challenge és una activitat coordinada des del Centre de Recursos Pedagògics del Servei Educatiu del Baix Llobregat 6 i compta amb la col.laboració del Departament d’Educació de l’Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts.