Dia Internacional de les Dones: Bones pràctiques BE Escola Sant Jordi

El 8 de març, dia internacional de la dona, a la biblioteca de l’Escola Sant Jordi, de Sant Vicenç dels Horts, s’han organitzat diferents activitats per tal de sensibilitzar l’alumnat sobre els drets de les dones i la necessitat de treballar per a un futur millor.
Aquestes activitats s’inclouen en la Línia 2: La biblioteca escolar com a agent d’equitat, participació i cohesió de la comunitat educativa.

Objectius :
• Sensibilitzar l’alumnat sobre els drets de les dones i la necessitat de treballar per a un futur millor.
• Organitzar diferents activitats per al 8M.

Explicació:
La biblioteca de l’escola Sant Jordi ha organitzat diferents activitats amb l’objectiu de sensibilitzar l’alumnat sobre els drets de les dones i la necessitat de treballar per a un futur millor.

La biblioteca va acollir diferents propostes per al Dia Internacional de les Dones:
• Pintar cares de dones per completar una silueta de dona gegant, tot creant un mosaic.
• Visualitzar un vídeo sobre els estereotips de gènere.
• Jugar al joc de les 7 famílies de dones emprenedores.
• Exposició de llibres i animacions lectores relacionades amb aquesta temàtica.
• Targetes per expressar opinions i sentiments.

Aquestes propostes continuaran durant tot el mes de març a la biblioteca per tal que tot l’alumnat hi pugui participar.
L’activitat forma part del seu Pla d’acció dins del programa Erasmus CETE+ projecte 23, que fa referència a fomentar la lectura i a oferir recursos per aconseguir que el nostre alumnat estigui ben informat.

Podeu trobar l’article original aquí.