Coordinació 0-6. Cap a un a Comunitat de pràctica de docents d’Educació infantil

Ahir, 16 de gener, professionals de l’Educació infantil 0-6 a Sant Vicenç dels Horts reinicien la coordinació 0-6 als Serveis Educatius Baix Llobregat 6. D’aquesta manera, es constitueix una xarxa de coordinació amb la voluntat de ser un espai de reflexió, aprofundiment i de treball d’aquesta etapa.

Aquest espai permetrà el coneixement de les metodologies i els processos de renovació pedagògica que s’està vivint en l’educació en cadascun dels Centres que hi participa. Un dels objectiu serà  reflexionar sobre la coherència i la continuïtat entre els dos cicles de l’etapa i evitar canvis dràstics en la transició entre Escoles Bressol i els parvularis. Entre les actuacions, es proposaran aspectes d’interès i cursos de formació, es farà diagnosi dels temes que ens preocupen i s’afavoriran intercanvis entre centres.

L’acte es va iniciar amb la presentació de la coordinació per part de l’inspector Toni Clos, seguit de la Míriam Pau i la Marta Sáenz , mestra de P3 i directora d’Escola Bressol respectivament i coordinadores del seminari 0-6 dels Serveis Educatius Baix Llobregat II. Van explicar la seva experiència,  van transmetre el seu entusiasme i les seves ganes de seguir treballant . Van animar a tot l’auditori a començar el projecte i seguir per aquest camí. Moltes gràcies per venir-nos-ho a explicar !

Tot seguit, el director del Servei Educatiu del Baix Llobregat 6, va comentar la jornada pedagògica que es realitzarà a finals de juny. Finalment es va acabar amb una sessió de treball.

Podeu consultar el calendari de les sessions així com els llocs de trobada prement aquest enllaç.