Concurs educatiu “Joves i mobilitat” 2022

L’objectiu del guardó de Joves i Mobilitat és destacar alguna acció, projecte o activitat desenvolupada pels centres escolars a l’àmbit de la mobilitat i la seguretat viària.

El concurs, enguany, llença una nova categoria anomenada Millor projecte educatiu en mobilitat segura i sostenible,

l’objectiu de la qual és posar en valor i donar rellevància i notorietat a les activitats que ja es realitzen regularment durant el curs escolar.

Per avaluar l’activitat duta a terme en un centre, caldrà que es registri a www.jovesimobilitat.cat una memòria del projecte desenvolupat durant aquest curs, amb el suport fotogràfic i/o audiovisual de la mateixa. La informació que ha de contenir aquesta memòria, així com els criteris d’avaluació i els recursos disponibles es poden trobar a www.jovesimobilitat.cat.

El premi per al projecte guanyador serà un diploma acreditatiu i un pack de material escolar d’Abacus valorat en 200€, i la data límit de presentació de les memòries és el 30 d’abril de 2022.

Podeu trobar més informació sobre aquesta i altres categories del concurs al web Joves i mobilitat del RACC.