24 d’octubre Dia de les biblioteques

dia_bibliotequesEl dia 24 d’octubre és el dia de les biblioteques!
Des de l’any 1997 es commemora aquesta data en record de la destrucció de la biblioteca de Sarajevo durant el conflicte dels Balcans. La imatge que va quedar gravada va ser la del músic Vedran Smailovi, tocant el seu violoncel entre les runes de l’edifici, que també havia estat la Casa de Govern en el segle XIX.

Des del programa biblioteques escolars us fan arribar dues propostes per a celebrar el dia de les biblioteques escolars:

• Proposta A: exposició física/virtual per a tota la comunitat educativa
  • Proposta B: lectura en veu alta

Compartiu una imatge de la proposta que heu triat amb l’etiqueta #diadelesbiblioteques23 per a visibilitzar les biblioteques escolars.