Iniciem el programa “Sharing to Learn” 2023-2024 a Vallirana

plenari_STLEl passat dimecres 23 d’octubre es va realitzar l’acte d’inici del programa “Sharing to learn” a  l’institut Vall d’Arús de Vallirana. En aquest acte de benvinguda dels centres participants, professorat i alumnat  es va comptar amb la presència d’en Juan Manuel Morente, director del centre, de l’Héctor Mena, regidor d’Educació, Esports i Joventut de l’Ajuntament de Vallirana i de la Sara Sánchez, inspectora d’educació del municipi.

Durant la segona part de la sessió més de 40 alumnes de 4t d’ESO que participen com a “Language Assistant” van conèixer i establir un primer contacte amb les escoles on prestaran el servei de suport lingüístic.

El programa “Sharing to learn”, impulsat des del Servei de Llegües Estrangeres dels Serveis Territorials del Baix Llobregat i el Departament d’Educació, és un projecte amb una trajectòria de 13 anys en el qual hi participen 125 centres de les poblacions d’Esplugues de Llobregat, Sant Joan Despí, Sant Just Desvern, Castelldefels, Sant Esteve Sesrovires, Castellví de Rosanes, Collbató, el Bruc, Esparreguera, Viladecans, Sant Climent de Llobregat, Cornellà de Llobregat, Sant Boi de Llobregat i Gavà. L’objectiu del programa és impulsar la millora de l’expressió oral en anglès i alhora proporcionar un espai d’aprenentatge servei per afavorir la interrelació i la responsabilitat entre l’alumnat de diferents nivells educatius en un entorn plurilingüe i pluricultural.

Enguany, tornen a participar tots els centres educatius de Vallirana: ESC Campderrós, ESC Pompeu Fabra, ESC La Ginesta, ESC L’Olivera, INS Vall d’Arús  i C. Dominiques de Vallirana.

We hope that all participants enjoy the experience and learn!