Gestió i organització de la biblioteca

Bibliografia en servei de préstec a la biblioteca del Servei Educatiu Baix Llobregat-6. Aquesta selecció de llibres inclou aspectes relacionats amb l’organització i la gestió de les biblioteques tan públiques com escolars, així com indicacions de com elaborar projectes de biblioteca.

022 BAR – Baró, Mònica; Mañà, Teresa; Roig, Anna M.; Calsina, Natàlia; Sendra, Gemma. Les biblioteques a les escoles públiques de Catalunya. Diputació de Barcelona (1535) (secundària; formació professional; universitària)

027.8 DIA – Díaz Plaja, Aurora. Cómo organizar la biblioteca en la escuela. Escuela Española (5022) (ensenyants; gestors de recursos; primària)

027.8LLA – Lladó Mulet, Cecília; Solé Rosell, Sílvia. Projecte marc per a la biblioteca mediateca. Rosa Sensat; Federació de Moviments de Renovació Pedagògica de Catalunya (6672) (ensenyants; gestors de recursos; secundària obligatòria)

027.8 MAR – Martínez, Concepció; Lisson, Assumpció; (coordinació). La nova biblioteca escolar. Edicions 62; (8072) (adults; ensenyants; professionals de l’educació)