Publicada la guia de lectures recomanades «Nadal 2018 – 2019»

La Comunitat de Pràctica de Biblioteques Escolars del Servei Educatiu Baix Llobregat-6 us presenta la guia de lectures del «Nadal 2018-2019».

Amb la d’enguany ja són cinc festes de Nadal seguides que els mestres que hi participen us ofereixen 20 recomanacions per als alumnes de les escoles de de Cervelló, Corbera de Llobregat, La Palma de Cervelló, Pallejà, Sant Vicenç dels Horts, Torrelles de Llobregat i Vallirana.

La guia inclou cinc recomanacions per a l’educació infantil i quinze per a primària (cinc per cada cicle).

Guia per a les escoles de Cervelló, Corbera de Llobregat, Pallejà, Torrelles de Llobregat i Vallirana que no participen al seminari de biblioteques escolars.

(Per descarregar la guia cliqueu sobre la fletxa de la part superior dreta de la guia)

Guia per a les escoles de Sant Vicenç dels Horts que no participen al seminari de biblioteques escolars.