“Innovar a les escoles. Reflexions sobre la complexitat del canvi educatiu”. Conferència de Boris Mir

Els centres educatius es troben immersos en processos de transformació. Però ens cal saber com fer-ho i fonamentar el coneixement que tenim sobre els processos d’innovació. A partir de l’experiència dels centres impulsors i de la mostra d’Escola Nova 21, oferirem algunes reflexions adreçades a mestres i professors per ajudar-los a liderar aquest canvi.

Boris Mir, el ponent de la conferència, és professor d’educació secundària expert en aprenentatge i en transformació educativa.

?  16 de gener de 2019

?  Auditori del Molí dels Frares de Sant Vicenç dels Horts.

Promotor de lInstitut-Escola Les Vinyes de Castellbisbal, un centre de la xarxa d’instituts innovadors de la Universitat Autònoma de Barcelona. Ha treballat al Servei de Tecnologies per a l’Aprenentatge i el Coneixement en el desenvolupament de les competències digitals i en l’equip responsable del Projecte eduCAT1x1 al Servei d’Innovació i Recerca Educativa (SIRE) del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

Ha impulsat projectes d’innovació educativa al voltant de l’avaluació formativa, les estratègies d’aprenentatge i la creativitat a l’aula.  És formador en diferents universitats i consultor en organitzacions educatives sobre gestió del canvi i lideratge. Actualment forma part de l’equip del Programa Escola Nova 21, una aliança per a un sistema educatiu avançat.

|MÉS INFO I INSCRIPCIONS|