Educació Secundària: recomanacions literàries per Sant Jordi

Des del Servei Educatiu Baix Llobregat-6 i en el marc de la comunitat de pràctica de biblioteques escolars, d’uns anys ençà es fan unes recomanacions literàries a les escoles.

Aquestes recomanacions tenen com a principal objectiu facilitar als centres unes lectures literàries de qualitat perquè el professorat pugui orientar l’alumnat en la tria de llibres.

D’aquestes guies se’n publiquen dues al llarg del curs, una per Nadal i l’altra per Sant Jordi.

Enguany des del servei educatiu hem fet una guia adreçada als centres de secundària. La guia, en forma de tríptic, inclou vint recomanacions: cinc novel·les o relats per a primer cicle d’ESO, cinc per a segon cicle d’ESO i cinc per a Batxillerat. Les altres recomanacions són cinc còmics o novel·les gràfiques.

| Descarregueu el tríptic |