Ronda de llibres. 2a fase eliminatòria

Ahir i avui, 8 i 9 de maig, s’ha celebrat la segona eliminatòria de la Ronda de Llibres 2023. Ahir va ser el torn del grup de 4t B de l’Escola Santa Maria de Cervelló i de 4t de l’Escola Cau de la Guineu de Corbera. Avui ha estat un triple enfrontament entre el 4t A de l’Escola Santa Maria de Cervelló i els grups de 4t de l’Escola La Ginesta de Vallirana i l’Escola L’Oreig de Pallejà respectivament.

L’eliminatòria ha estat molt discutida i, fins i tot avui, s’ha hagut de fer una segona ronda per resoldre l’empat entre l’Escola Santa Maria i l’Escola La Ginesta. Finalment les preguntes del llibre Catherine de Patrick Modiano han donat un grup guanyador.

Volem fer un reconeixement als grups que no passen a la semifinal. La veritat és que s’ha notat la feina feta i la implicació de l’alumnat.

Us deixem unes imatges dels grups que han participat als quarts de finals.

Escola Santa Maria de Cervelló (4t B)

Escola Cau de la Guineu

Escola La Ginesta

Escola L’Oreig