L’@Cervello_INS guanya la #RondadeLlibres de secundària 2017

ronda2017sec1

Avui s’han fet les semifinals i la final de l Ronda de llibres de secundària del curs 2016-2017. Aquestes sessions s’han fet per vídeoconferència des de cadascuna de les biblioteques dels centres participants.

El grup guanyador és el representant de la Secció d’Institut de Cervelló que s’ha imposat en una emocionant final al grup representant de l’Institut Gabriela Mistral de Sant Vicenç dels Horts.

inscervello1
Institut de Cervelló

mistral1
Institut Gabriela Mistral

I així s’ha viscut, des de l’INS de Cervelló, el moment del recompte definitiu i que han difós des del seu compte de Twitter

A l’edició d’enguany hi han participat els alumnes de primer d’ESO dels Instituts Corbera i Can Margarit de Corbera de Llobregat, i dels dos instituts esmentats.

Els grups que han participat en les sessions d’avui han sorgit d’unes eliminatòries prèvies que s’han fet a cadascun dels instituts participants al llarg de les darreres setmanes.

Com cada any els alumnes han llegit de valent les vuit lectures proposades: Wonder, Gent de mar, La historia del la gaviota y el gato que la enseñó a volar, Las lágrimas de Shiva, Les bruixes, Arrugas, Relatos de monstruos i Serena.

ENHORABONA!