III SVH English Challenge: Grups guanyadors!

La 3a lligueta del SVH English Challenge va finalitzar el passat 13 de juny amb un acte de cloenda que va comptar amb l’assistència de tot l’alumnat participant i l’actuació de Júlia Fossi que va representar l’obra de teatre SHIRLEY HOLMES.

L’entrega de diplomes i certificats va anar a càrrec d’alumnes de 1r d’ESO dels instituts Frederic Mompou i Gabriela Mistral que van anunciar i proclamar els grups guanyadors del concurs. Un concurs que, en aquesta tercera edició, ha estat un èxit de participació i motivació per l’alumnat.

Aquí teniu el podi dels grups que han aconseguit les tres primeres posicions:

Felicitem l’escola Sant Josep que, per tercer any consecutiu, ha estat classificada en la 1a posició de 5è i de 6è. Felicitem també les escoles La Immaculada i La Vinyala que també han fet podi.

La implicació del professorat d’anglès de Centres de Sant Vicenç dels Horts va creixent i treballa, des de fa anys, com a Comunitat de Pràctiques de referents de Llengües Estrangeres de l’Especialitat de Llengua Anglesa amb l’objectiu de millorar la competència en llengua anglesa del seu alumnat.

El SVH English Challenge és una activitat coordinada des del Centre de Recursos Pedagògics del Servei Educatiu del Baix Llobregat 6 i compta amb la col.laboració de la Regidoria d’Educació de l’Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts.