Enguany, quina n’ha preparat el Grup de Mestres de Música?

abbamagicaEl Grup de Mestres de Música del Servei Educatiu Baix Llobregat-6, com a cloenda de la feina realitzada al llarg del curs, cada any fan un espectacle amb la participació d’escoles de diferents poblacions.

L’any passat ens van sorprendre amb l’espectacle El Petit Príncep i Els Beatles. Enguany ens volen sorprendre amb una altra aposta suggerent i creativa, es tracta de l’espectacle ABBA Màgica, un musical on es combina la història de La Flauta Màgica (òpera original de Mozart) amb la musica del quartet suec ABBA.

El dia 28 de maig a les 3 de la tarda, al Teatre de la Passió d’Olesa coneixerem les aventures de Papageno, Tamino, Pamina i la resta de protagonistes de La Flauta Màgica i ho farem al so de cançons com Waterloo, Chiquitita, Mamma Mia! o Dancing Queen.

Les escoles que han preparat l’espectacle són: Santa Maria de Cervelló, de Cervelló; El Solell de La Palma de Cervelló; Joan Juncadella, Sant Antoni, Sant Jordi, Sant Josep, Mare de Déu del Rocío, La Vinyala i La Guàrdia de Sant Vicenç dels Horts, i Can Coll i Sant Martí de Torrelles de Llobregat.

| Veure l’espectacle ABBA MÀGICA |