Tarda XIC a l’ESC Mare de Déu del Rocío

Captura de pantalla 2015-04-28 a les 11.09.00

Les Xarxes d’Intercanvi i Coneixement són espais de trobada persencial entre els Centres Educatius del Baix Llobregat per a la transferència pedagògica.

• Per què: per fer Accessible i Aprofitable el Coneixement generat als centres i per afavorir el desenvolupament professional entre iguals.
  • Qui: els centres educatius de diversa tipologia comparteixen el treball que han desenvolupat, afavorint l’Aprenentatge professional docent.
  • Com: visualitzant l’aportació de cada centre en una fitxa que fa possible el contacte per a l’Intercanvi presencial i la Reflexió metodològica.
  • Quan: al llarg del curs la XIC està disponible per a fer aportacions i per a establir visites entre els centres participants

A la nostra demarcació hi ha prevista una tarda XIC amb la presentació de l’aportació “Transformació del centre en Comunitats d’Aprenentatge” a càrrec de l’equip docent de l’escola Mare de Déu del Rocío de Sant Vicenç dels Horts.

L’activitat versarà sobre com implementar a l’escola les activitats avalades per la comunitat científica internacional que condueixen, en qualsevol context, a l’atenció a la diversitat i a l’èxit educatiu en una comunitat d’aprenentatge: Grups interactius, tertúlies literàries dialògiques, formació de familiars, resolució dialògica de conflictes,socialització preventiva de la violència “violència 0 des del 0 anys”, potenciant l’aprenentatge dialògic.

Les dades de la convocatòria són:

13 de maig de de 17 a 19h.
Escola Mare de Déu del Rocío. Carrer Benicarló, 39-43 de Sant Vicenç dels Horts.

1. Retroenllaç: Tarda Xic a Sant Vicenç dels Horts | Tria i remena recursos