Encantat

El Grup de Mestres de Música del Servei Educatiu Baix Llobregat-6 ha preparat un nou espectacle : “Encantat” .

Aquest espectacle basat en la pel·lícula: “Harry Potter i la pedra filosofal”, va comptar amb la participació de les Escoles: El Solell, Joan Juncadella, La Immaculada, La Guàrdia, La Vinyala, Sant Antoni, Sant Jordi, Sant Jsep, Ins-Esc de Torrelles de Llobregat, Escola Nova de Cervelló i Santa Maria de Cervelló

Com en altres edicions, a l’espectacle es van combinar les arts plàstiques, el cant coral, la dansa i la literatura.

La representació es va desenvolupar el 17 de maig de 2023 a les 14:30 al Teatre de la Passió d’Olesa de Montserrat i va comptar amb la participació directa d’uns 300 alumnes que van cantar i ballar al ritme dels instruments dels docents del Grup de Mestres de Música.